طراحي وب سايت
طراحي وب سايت و اپليكيشن موبايل

ما در 7 مرحله و بدون استفاده از هيچگونه دانش و مهارت خاصي به شما آموزش مي دهيم كه بتوانيد وب سايت فروشگاه اينترنتي مورد نظر خود را به آساني طراحي كنيد. گام هاي مشخص شده عبارتند از:

  • انتخاب يك دامنه مناسب براي وب سايت فروشگاه اينترنتي
  • انتخاب يك پلتفرم مناسب
  • طراحي فروشگاه اينترنتي
  • تنظيمات پرداخت ها
  • اضافه كردن محصولات
  • تست و بررسي سبد خريد
  • بررسي و تجزيه و تحليل سئو

ما كار هاي ساده اي انجام داده ايم كه بتوانيم علاوه بر طراحي سايت فروشگاهي، آن را به يك ماشين فروش مناسب تبديل كنيم. براي اين امر بايد از مراحل زير پيروي نماييد:

انتخاب يك دامنه مناسب براي وب سايت فروشگاه اينترنتي

آيا وب سايت فروشگاه اينترنتي شما به يك نام دامنه اختصاصي احتياج دارد؟ اگر شما قصد فروش محصولات متعدد و ساخت يك نام تجاري را داريد، لازم است كه يك دامنه سفارشي تهيه كنيد. در غير اين صورت مي توانيد از زيردامنه هاي وب سايت هاي ارائه دهنده خدمات فروشگاه اينترنتي استفاده نماييد. يك دامنه سفارشي مزاياي زير را براي كسب و كار شما دارد:

  • نام تجاري قابل تشخيص كه متعلق به شما است.
  • استفاده از يك آدرس ايميل حرفه اي مرتبط با دامنه خود كه مردم مي توانند با شما تماس بگيرند.
  • مزاياي سئو و بهينه سازي موتورهاي جستجو

دامنه سايت 

انتخاب يك پلتفرم مناسب

قطعا شما به دنبال يك فروشگاه اينترنتي هستيد كه انعطاف پذير باشد و بتوان به راحتي از آن استفاده نمود. اغلب كارفرمايان و صاحبان كسب و كار هاي اينترنتي نياز به يك پلت فرم دارند كه به آساني با سايت آن ها ادغام شود. در پليتفرم انتخابي، مي توانيد به راحتي دكمه هاي خريد، ويدجت ها يا فروشگاه ساده را به هر صفحه اي در سايت خود اضافه كنيد. همچنين مي توانيد با استفاده از ابزار وردپرس براي وب سايت خود يك فروشگاه اينترنتي راه اندازي كنيد.

طراحي فروشگاه اينترنتي

حال وقت آن رسيده است تا فروشگاه خود را طراحي كنيد. يك پلتفرم فروشگاه ساز مناسب به شما اين امكان را مي دهد تا صفحات، محصولات، پست هاي وبلاگ، تصاوير، متن، فيلم ها و موارد ديگر را به فروشگاه آنلاين خود اضافه كنيد تا مشتريان شما احساس راحتي داشته باشند. اطمينان حاصل كنيد كه موضوعي را كه انتخاب مي كنيد، نشان تجاري شما را نشان مي دهد و به شما امكان مي دهد كه محصولات خود را در بهترين شرايط ممكن نمايش دهيد.

تنظيمات پرداخت ها

دو جنبه كليدي پرداخت براي وب سايت فروشگاه اينترنتي شما وجود دارد: چگونه مشتريان به شما پرداخت مي كنند و چگونه مي خواهيد اين پرداخت ها را به حساب بانكي خود انتقال دهيد. معمولا فروشگاه شما بايد امكانات زير را براي پرداخت ها داشته باشد:

  • پردازش پرداخت امن
  • استفاده از SSL
  • قبول پرداخت از همه جا
  • پرداخت از طريق PayPal يا به حساب بانكي خود
  • ادغام با فروشگاه اينترنتي وردپرس

اضافه كردن محصولات

در مرحله بعدي شما بايد محصولات مورد نظر خود را به فروشگاه اينترنتي اضافه كنيد. براي منظور ابتدا بايستي نوع محصول (فيزيكي، ديجيتال يا خدماتي) را انتخاب كنيد. سپس نام محصول و توضيحات آنرا اضافه كنيد. قيمت و مقادير موجود براي فروش را تنظيم كنيد. همچنين شما بايد يك پيش نمايش از محصول خود ايجاد كنيد.

تست و بررسي سبد خريد

استفاده نكردن از سبد خريد يكي از بزرگ ترين مشكلاتي است بايد هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي خود از آن اجتناب كنيد. اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت فروشگاهي شما از جمله صفحه سبد خريدتان در انواع تلفن هاي همراه به خوبي نمايش داده مي شود. به مردم اجازه دهيد كه بتوانند چندين آيتم را به صورت يكجا از فروشگاه اينترنتي شما خريداري كنند و اگر ميتوانيد خدمات ارسال كالا به صورت رايگان و يا با تخفيف ارائه دهيد. امروزه يكي از گزينه هاي رايج پرداخت PayPal است كه در بيشتر فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ دنيا مورد استفاده قرار ميگيرد.

بررسي و تجزيه و تحليل سئو

يكي از مهم ترين نكاتي كه در طراحي فروشگاه اينترنتي بايد به آن توجه ويژه داشت، سئو و بهينه سازي است. شما بايد عملكرد فروشگاه اينترنتي خود را به خوبي تجزيه و تحليل كنيد تا بتوانيد درك بهتري از بازاريابي محصولات خود داشته باشيد. اين به شما كمك خواهد كرد صفحات سايت و محصولات را نظارت كنيد تا بتوانيد آنها را براي فروش، دسترسي و كارآيي بيشتر بهبود دهيد.

سئو وب سايت 

كتاب آموزش طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي 

با توجه به اهميت طراحي وب سايت و فروشگاه اينترنتي براي كسب و كار هاي امروزي، در اين قسمت يك راهنماي ساده براي طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي قرار داده ايم كه مي توانيد آن را دانلود كرده و استفاده نماييد. اين كتاب به زبان انگليسي بوده و مي تواند يك راهنماي مناسب براي شروع كسب و كار اينترنتي شما باشد.

دانلود كتاب: creating-ecommerce-website.pdf [2.57 MB]

طراحي فروشگاه اينترنتي

 

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1397/2/7  ] [ ۰۶ ] [ web24 ] [ ]

از جمله مهم ترين عوامل هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي، بدون شك تجربه كاربري است. امروزه بسياري از شركت ها براي رقابت با ساير رقباي خود در اين زمينه سرمايه گذاري مي كنند كه اين خود دليلي بر اهميت تجربه كاربري يا همان (UX) مي باشد. 

دسترسي مناسب

سريع ترين و آسان ترين راه براي دريافت بازخورد از كاربران، بر عهده تيم پشتيباني مشتريان شما است. اعضاي تيم اغلب وقت خود را در صحبت كردن با مشتريان صرف مي كنند و معمولا مي دانند كه مشتريان چه چيزي مي خواهند و آن ها بايد چه چيزي را بهبود دهند. آيا مي خواهيد بدانيد كه رابط كاربري سايت و فروشگاه اينترنتي شما گيج كننده است يا نه!؟ مي توانيد از اين موضوع با پرسيدن سوالاتي از كاربراني كه از اپليكيشن يا سايت شما استفاده مي كنند آگاه شويد. به اين ترتيب، بازخورد فوري دريافت مي كنيد و آن را به فهرست اولويت هايتان اضافه كنيد. صرف نظر از خاص بودن مشكل مورد نظر مشتري، صحبت كردن با مشتريان باعث مي شود شما متوجه شويد كه آن ها چطور انتظار دارند كه مشكلاتشان را حل كنيد.

طراحي فروشگاه اينترنتي 

جذب مشتريان فروشگاه اينترنتي

اگر مي خواهيد طراحي فروشگاه اينترنتي شما موفقيت آميز باشد و مشتريان بيشتري را جذب نماييد، ابتدا بايد بدانيد كه مشتريان شما به چه چيزي فكر مي كنند و موفقيت خود را در چه مي دانند؟ بايد بدانيد كه آن ها اميدوارند پس از خريد از وب سايت يا فروشگاه اينترنتي شما چه چيزي را به دست مي آورند!؟

هر كاربر جديدي كه از فروشگاه اينترنتي شما استفاده مي كند، براي شما تعريف موفقيت را پي خواهد داشت. اما كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه اطمينان حاصل كنيد كه آنها فكر مي كنند در مسير موفقيت قرار دارند. در اين جا نكاتي قرار دارند كه مي توانند براي انجام اين كار به شما كمك كنند:

  • درك نقش طراحي سايت فروشگاهي شما و اين كه بيشتر در چه مواردي مورد استفاده قرار مي گيرد؟
  • درك اين كه چگونه هر يك از اين نقش ها مي توانند به موفقيت برسند.
  • به كاربران آموزش دهيد، چگونه مي توانند به خدمات بيشتر سايت شما دسترسي داشته باشند.
  • با كاربران صحبت كنيد و به آنها كمك نماييد.

تجربه كاربري مانند معدن طلا بسيار ازرشمند است

هر زمان كه يك مشتري در مورد يك مشكل با شما تماس برقرار مي كند، اين يك مشكل نيست، بلكه فرصتي است كه مي توانيد بپذيريد. اطلاعات خام هميشه مفيد نيست و با استفاده از آن ها هميشه راه حل هاي جديدي را براي هر مكالمه ارائه نخواهيد داد، اما اين كه در چه موقعيت زماني از اين اطلاعات استفاده كنيد ارزش زيادي دارد. يك فروشگاه اينترنتي خوب بايد با نيازهاي كاربران و نحوه عملكرد رقباي خود سازگار باشد. شما بايد اين واقعيت را قبول كنيد كه اگر مي خواهيد رشد كنيد نوآوري مهم است. 

موفقيت در يك فرآيند چيزي نيست كه شما بتوانيد آن را يك شبه به دست آوريد، بلكه زمان لازم است. با اين حال بسيار مهم است كه تجربه كاربري (UX) فروشگاه اينترنتي خود را ارزيابي كنيد و به طور مداوم براي بهبود آن كار كنيد. شما بايد هر چند وقت يك بار به آخرين نسخه خود نگاه كنيد و چند سوال را از خودتان بپرسيد.

امتیاز:
بازدید: 19
برچسب:
:
[ 1397/1/6  ] [ ۱۶ ] [ web24 ] [ ]

براي فروش موفق تنها طراحي فروشگاه اينترنتي كافي نخواهد بود و مي بايست موارد زيادي را در نظر گرفت. اولين قدم، طراحي سايتي خواهد بود كه امكاناتي كامل در زمينه فعاليت شما را داشته باشد. شايد داشتن تمامي امكاناتي كه يك شركت طراحي به شما معرفي مي كند مناسب براي كسب و كار شما نباشد اما بايد هرآنچه براي مخاطب شما مورد نياز است را شناسايي و در فروشگاه خود داشته باشيد.

گام دوم، رعايت اصول استاندارد طراحي فروشگاه اينترنتي مي باشد. اين اصول ابتدا براي هرچه كاربردي تر بودن و سهولت استفاده تمام اقشار از سايت و در درجه بعد براي استاندارد سازي براي موتورهاي جستجو گر بايد انجام پذيرد. زيرا بعد از طراحي فروشگاه اينترنتي حتما نياز به رتبه خوب در صفحات جستجو نسبت به ساير رقبا را پيدا خواهيد كرد. اگر شما يك فروشگاه حرفه اي با تمام امكانات لازم هم داشته باشيد ولي نتوانيد اين امكانات را به مخاطبين معرفي كنيد مسلما موفق نخواهيد بود.

گام آخر و مهم تر از يك طراحي فروشگاه اينترنتي، استراتژي براي معرفي مزاياي فروشگاه اينترنتي طراحي شده و شناساندن آن به كاربران مي باشد. اين راه از طريق بازاريابي اينترنتي (ديجيتال ماركتينگ) قابل انجام خواهد بود. براي بازاريابي اينترنتي حتما برنامه ريزي داشته باشيد و از تجربه و دانش متخصصين در اين زمينه بهره مند شويد.

طراحي فروشگاه اينترنتي

 

در ادامه قصد داريم به نكاتي كه لازم است در طراحي سايت فروشگاه اينترنتي رعايت شوند، اشاره نماييم.

1-دسته بندي مناسب محصولات

سعي كنيد روال سايت كاربر پسند باشد و كاربران با تعداد كمي كليك (حداكثر 4 كليك) به محصولات مورد نظر دست يابند. در صفحه محصولات مي توانيد از فيلترهاي مناسب انتخاب محصول بر اساس رنگ، سايز، نوع محصول و غيره استفاده نماييد تا از كليك هاي اضافه و طولاني جلوگيري شود.

2- كاربري راحت سايت

يكي از نكاتي كه در ابتداي طراحي فروشگاه اينترنتي بايد مد نظر قرار دهيد دسته بندي مناسب محصولات ميباشد. يك فروشگاه اينترنتي با توجه به حجم بسيار زياد اطلاعات كه دارد، بايد ساختار قابل فهمي براي بازديد كنندگان و در نهايت مشتريان وب سايت شما داشته باشد. هر چقدر اين بخش پيچيده تر به نظر بيايد كاربران به راحتي وب سايت شما را رها نموده و وب سايت فروشگاهي ديگر را براي انتخاب كالا و خريد آن در نظر خواهد گرفت.

3- انتخاب تصاوير مناسب براي محصولات

در طراحي فروشگاه اينترنتي بايستي تصاوير مناسب و با كيفيت از محصول و رنگبندي آن نمايش داده شود. در صورتيكه قصد داريد فروش و درآمد خوبي از سايت داشته باشيد حتما از يك عكاس حرفه اي استفاده نماييد.

4- نمايش پاپ-آپ به موقع

فرض كنيد كاربران به محض ورود به سايت با تعدادي پاپ-آپ روبرو شوند چه اتفاقي مي افتد؟ قطعا بيشتر كاربران از سايت شما خارج خواهند شد. پس سعي كنيد از پاپ آپ در جاي مناسب استفاده نماييد.

5- در نظر گرفتن تخفيف جهت خريد محصول

پيشنهاد مي شود براي كساني كه عضو خبرنامه طراحي فروشگاه اينترنتي شما مي شوند درصد تخفيفي در نظر بگيريد اما توجه داشته باشيد كه اين درصد تخفيف وقتي براي كاربر مورد استفاده قرار مي گيرد كه كاربر كاملا با سايت شما آشنا شده و از چگونگي دريافت تخفيف مطلع شده باشد. در اين صورت كاربر به سايت علاقه مند شده و براي خريد بعدي به سايت شما باز مي گردد كه به اين روش ريماركت مي گويند. وقتي در وب سايت فروشگاه اينترنتي تخفيفي براي خريد كاربر در نظر مي گيريد بهترين راه اين است كه اين تخفيف در سبد خريد آن به كاربر نمايش داده شود كه سبب ترغيب در خريد خواهد شد.

6- ايجاد امنيت خريد براي مشتري

مجوز نماد اعتماد الكترونيك باعث امنيت خريد براي مشتريان مي شود، نماد اعتماد از سوي مركز توسعه تجارت الكترونيك كه زير نظر وزارت صنعت و معدن است اعطا مي گردد. در حال حاضر در كشور ما نهادهاي امنيتي، بسيار قوي عمل كرده و اطمينان خاطر كاربران را جهت خريد آنلاين از فروشگاه هاي اينترنتي فراهم نموده اند. در حال حاضر كليه وب سايت هاي فروشگاهي جهت فعاليت خود مي بايست نماد اعتماد الكترونيك را دريافت نمايند.

منبع : سايت kaspid

 

امتیاز:
بازدید: 24
برچسب:
:
[ 1396/12/12  ] [ ۱۰ ] [ web24 ] [ ]

راه اندازي و طراحي فروشگاه اينترنتي يكي از راه هاي ايجاد كسب و كار اينترنتي و به اشتراك گذاشتن اطلاعات است. هر وب سايتي كه به درگاه پرداخت بانك متصل باشد و بتواند به نوعي محصول يا خدماتي را مورد معامله قرار بدهد در رده فروشگاه هاي اينترنتي و آنلاين قرار مي گيرد. بصورت كلي مي توان گفت كه براي طراحي فروشگاه اينترنتي موفق بايد از اصول زير پيروي نمايد:

  • ايجاد حس اعتماد در كاربران از طريق دادن اطلاعات

انتقال احساس امنيت از طريق دادن اطلاعات كافي از مديران و صاحبان فروشگاه اينترنتي

  • طراحي وب سايت با كارايي آسان و كاربر پسند, در دسترس قرار گرفتن صفحات مختلف فروشگاه با يك كليك

يكي از مهم ترين موضوعات براي راه اندازي و طراحي فروشگاه اينترنتي موفق داشتن طراحي مناسب و منحصر به فرد با در نظر گرفتن تجربيات كاربران و اصل راحتي آنهاست. در طراحي وب سايت علاوه بر زيبايي بايد به راحتي كاربران براي دسترسي به سرويس هاي مورد نظرش نيز توجه نمود. يكي از موضوعات جالب و بسيار مهم در اين زمينه, توجه به قسمت هايي از صفحه است كه بازديد كننده وب سايت شما در زمان ورود به وب سايت خواهد ديد. با دقت به اين مسائل و سعي در هماهنگي آنها با سليقه كاربر مي توان آمار بازديد وب سايت را افزايش داد. در وب سايت هاي  فارسي زبان قسمت وسط سمت راست و وسط صفحه اولين قسمتي هستند كه نگاه كاربران به آنجا معطوف مي شود پس با يك نوآوري خاص و منحصر به فرد در اين قسمت ها مي توان مسير نگاه كاربر را مديريت كرده و توجه او را به سمت محتوا و مطلبي كه هدف خود ماست جلب كنيم.

  • استفاده از عكس, فيلم و محتواي قوي و كارآمد براي تهيه اطلاعات

ويدئو يكي از مديا هاي بسيار مناسب و مفيد براي تهيه اطلاعات با جزئيات در مورد محصول است و معمولاً كاربران شوق بيشتري براي مطالعه اينگونه اطلاعات دارند.

  • استفاده از تصاوير بزرگ و باكيفيت در صفحه اصلي هنگامطراحي فروشگاه اينترنتي

اين گرايش يكي از محبوبترين و مطلوبترين گرايشات موجود در وب سايت هاي فروشگاهي است.

  • ايجاد امنيت و حفظ حريم شخصي كاربران

حفظ اطلاعات شخصي و بانكي كاربراني كه در وب سايت فروشگاه اينترنتي ثبت نام كرده اند در زمينه تامين اهميت و جلب اعتماد كاربران اهميت ويژه اي دارد.

  • توليد خبرنامه فروشگاه

ارسال خبرنامه بصورت ايميل و يا پيامك  براي اطلاع رساني به مشتريان فروشگاه اينترنتي در زمان هاي خاص

  • مديريت مشتري

يكي از فاكتورهاي مهم و اساسي در طراحي فروشگاه اينترنتي مديريت مشتري است, در اين مبحث بايد مطالبات كاربران و مشتريان فروشگاه اينترنتي خود را تامين نموده و سازمان دهي خاصي را در اين زمينه در فروشگاه اينترنتي خود اعمال كنيد. تحليل رفتار كاربران كمك زيادي در راستاي جلب تعداد بيشتري كاربر و بازديد كننده به سمت فروشگاه شما خواهد كرد.

سايت منبع

امتیاز:
بازدید: 27
برچسب:
:
[ 1396/11/27  ] [ ۱۸ ] [ web24 ] [ ]

ديجي كالا چطور بازار الكترونيك را تسخير كرد؟

سال ۱۳۹۰ درست زماني كه بسياري ازافراد اطلاع زيادي از اينترنت نداشتند و نهايت استفاده اي كه از اينترنت مي شد جستجوي تصاوير، مشاهده سايت هاي خبري و چت روم هاي ياهو بود دو برادر فروشگاه اينترنتي راه اندازي كردند كه در نظر بسياري از اهالي بازار و تجارت كه به اصطلاح خاك بازار را خورده بودند  يك طرح شكست خورده به شمار مي آمد.

طرح آن ها بر مبناي توليد و ارائه محتواي ويدئويي آموزشي و تخصصي در زمينه معرفي و نقد و بررسي جديدترين كالاهاي ديجيتال و فن‏‌آوري‏ هاي اين حوزه بود.

اين سرويس ديجي كالا كاملا رايگان ارائه مي شود اما با جلب اعتماد خريداران به ويژه قشر جوان توانست به زودي جاي خود را در بازار باز كند. ديجي كالابه عنوان نخستين دريافت كننده نماد اعتماد الكترونيك جايگاه ويژه اي در بين مخاطبان دارد و بسياري از اهالي بازار سنتي را اگر از رده خارج نكرده باشد به تحسين وا داشته است.

ديجي كالا چطور جايگاه خود در بازار را بدست آورد؟

ارائه كالاهاي برندهاي معتبر در كنار قيمت رقابتي و خدمات پس از فروش مناسب رمز موفقيت ديجي كالا بود. آن ها در فضايي كه خريد اينترنتي در نهايت به كارت شارژ تلفن همراه و بليط الكترونيك قطار و هواپيما بود، فرهنگ خريد اينترنتي را در بين اقشار مختلف مردم نهادينه كرده و توانستند سهم خوبي از بازار را بدست آورند.

درحال حاضر مردم با خريد اينترنتي آشنا شده اند و ورود به اين عرصه در مقايسه با ۶ سال قبل بسيار آسان تر شده است. اما آيا به راحتي مي توان با طراحي فروشگاه اينترنتي مشابه ديجي كالا ، ديجي كالاي دوم شد؟

تب راه اندازي فروشگاه اينترنتي و چند باور غلط

پس از موفقيت چشم گير ديجي كالا تب طراحي فروشگاه اينترنتي مشابه ديجي كالا در بين جوانان متخصص و اهل ذوق بسيار داغ شد و فروشگاه هاي اينترنتي متعددي راه اندازي شدند كه در اين بين تنها برخي از آن ها موفق بودند. راه اندازي فروشگاه آنلاين در آغاز چندان پيچيده به نظر نمي رسد تنها به راه اندازي يك سايت،ارائه تعدادي كالا يا خدمت و يك يا چند روش پرداخت نياز داريم.

اما حقيقت اين است كه راه اندازي فروشگاه آنلاين بسيار پيچيده و نيازمند تخصص بالا در طراحي ، پياده سازي و اجراست.

برخي شركت ها يا حتي افراد حقيقي مدعي هستند مي توانند با دريافت هزينه اندك براي شما فروشگاه راه اندازي كنند اما آيا چنين فروشگاهي از امنيت كافي برخوردار است؟ آيا يك فروشگاه ارزان توانايي رقابت در بازار پيچيده امروز را براي شما فراهم مي كند؟ مردم به هر فروشگاهي اعتماد مي كنند و از شما خريد مي كنند؟

واضح است كه راه اندازي فروشگاه آنلايني كه به موفقيت دست يابد و بتواند اعتماد مردم را جلب كرده و سهم بزرگي از بازار را بدست آورد كار چندان ساده اي نيست و با بودجه بسيار اندك امكان شكست بسيار بالايي خواهد داشت.

برخي بر اين باورند كه ما يك سايت ارزان راه اندازي مي كنيم و به مرور و با فروش بيشتر آن را بهينه مي كنيم غافل از اينكه با اين باور غلط به استقبال شكست مي روند.

ديجي كالا

پشت پرده ديجي كالا چه مي گذرد؟

ديجي كالا يك تيم قوي فني، بازاريابي و فروش دارد كه مي دانند لحظه اي غافل شدن در شرايط رقابتي كنوني به معني ورود به چرخه شكست است.

تكنيك هاي بهينه سازي سايت ديجي كالا براي موتورهاي جستجو از بسياري سايت هاي داخلي چندين سال جلو تر است.

طراحي سايت و رابط كاربري آن بسيار حساب شده و منطبق بر اصول روانشناسي و وفادار سازي مشتريان است، شركاي ديجي كالا دائم اين مجموعه را از نظر فناوري و دانش روز شارژ مي كنند و رقابت با آن تنها از افراد هوشمند و متخصص بر مي آيد.

آيا بايد با ديجي كالا رقابت كنم؟

اگر به فكر طراحي فروشگاه اينترنتي مشابه ديجي كالا هستيد بايد بدانيد راه سختي پيش رو داريد و براي موفقيت در اين مسير به بهترين ها نياز داريد.اما اين به آن معني نيست كه لزوما بايد به فكر رقابت با ديجي كالا و يا نابودي آن باشيد.

شما بايد در قدم نخست بازار هدف خود را به درستي انتخاب كنيد. ورود به حوزه هايي كه حاشيه امن خوبي دارد و ديجي كالا به آن وارد نشده يا كمتر روي آن تمركز دارد مي تواند انتخاب خوبي باشد.

محتوا پادشاه است پس سعي كنيد اطلاعاتي كه مخاطب هنگام خريد به آن نياز دارد به بهترين شكل در اختيارش قراردهيد تا به شما اعتماد كند.

در نهايت به يك تيم فني و كارشناسي بسيار هدفمند و متخصص نياز داريد. بهترين ها را انتخاب كنيد و سعي كنيد هوشمندانه هزينه كنيد، اين را هم در نظر بگيريد وارد مسيري شده ايد كه پيش از شما خيلي ها رفته اند اما موفق نبوده اند بنابر اين سعي كنيد ضمن استفاده از تجارب ديگران هوشمندانه عمل كنيد.

آيا با قيمت ارزان مي توان ديجي كالا را شكست داد؟

برخي بر اين باورند كه با طراحي فروشگاه اينترنتي مشابه ديجي كالا اما ارزان و ارائه محصولات با قيمت پايين مي توان به راحتي بر ديجي كالا غلبه كرد اما اين تفكر سرابي بيش نيست.

مردم از خريد كالاهايي كه بي دليل ارزان باشند واهمه دارند از ديگر سوي ورود به چنين عرصه اي شما را در مسير جنگ مستقيم با ديجي كالا قرار خواهد داد كه احتمال اينكه شما شكست بخوريد .

بنابراين اگر قصد طراحي فروشگاه اينترنتي مشابه ديجي كالا را داريد بايد بدانيد كه سياست ديجي كالا كه سبب موفقيت آن و برند شدن آن در فضاي مجازي شده است، ارائه اطلاعات به روز و محصولات با كيفيت بوده است. بنابراين بدون برنامه ريزي صحيح و كسب اطلاعات در اين حوزه نمي توانيد به موفقيت برسيد. براي رسيدن به بهترين ها بايد صبور باشيد و تمامي مراحل طراحي فروشگاه اينترنتي حرفه اي را قدم به قدم طي كنيد. فكر شروع ضعيف را از سر خود بيرون كنيد ، همين قدم هاي اول شما است كه آينده بردنتان را مشخص مي كند.

سايت منبع

امتیاز:
بازدید: 30
برچسب:
:
[ 1396/11/23  ] [ ۰۶ ] [ web24 ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 44
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 1805
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب