طراحي وب سايت طراحي وب سايت و اپليكيشن موبايل
|
امروزه طراحي وب سايت ها پيچيده تر از گذشته شده است و معمولا طوري نيست كه شخص بتواند بدون داشتن مهارت كافي در زمينه طراحي سايت اين كار را انجام دهد. نكته اي كه بسيار اهميت دارد اين است كه مطمئن شويد وب سايت شما متناسب با اهداف تجاري و كسب و كار شما طراحي شده است و تجربه كاربري مناسبي را براي بازديدكنندگان ايجاد خواهد نمود. يكي از راه هاي اطمينان از كار تيم در هنگام طراحي قسمت هاي مختلف وب سايت، ايجاد سبك طراحي وب سايت است. استفاده از مستندات طراحي براي يكپارچه سازي تجربه در صفحات مختلف وب سايت سودمند مي باشد. همچنين به شما كمك مي كند تا اطمينان پيدا كنيد كه آيا اين طراحي از دستورالعمل هاي برند پيروي مي كند و به عنوان بخشي از برند كلي شناخته مي شود با خير! در ادامه مي خواهم نگاه دقيق تري به چگونگي ايجاد سبك طراحي سايت براي پروژه هاي شما داشته باشم. راهنماي سبك چيست؟راهنماي سبك مجموعه اي از عناصر طراحي شده، گرافيك و قوانين است كه طراحان و يا توسعه دهندگان بايد اطمينان حاصل كنند كه قطعات جداگانه وب سايت سازگار و يك تجربه ي منسجم در انتها ايجاد گرديده است.
اهميت ايجاد سبك طراحي در چيست؟نكته اي كه بايد به ان توجه داشت اين است كه وقتي طراحان مختلفي بر روي وب سايت يا برنامه وب كار مي كنند بايد اطمينان حاصل شود كه آن ها بيش از حد تفسير نمي كنند و سبك ها را بر اساس اولويت شخصي خود تغيير نمي دهند يا اصلاح نمي كنند. در توسعه، با تعريف عناصر وب سايت، توسعه دهندگان براي استفاده مجدد از اين عناصر راحت هستند. علاوه بر اين، مي توانند آن را ساده تر كنند، زيرا آن ها عناصري را كه بايد كد گذاري كنند، دريافت مي كنند. براي راحتي بيشتر كار برنامه نويسان، وظيفه طراحان اين است كه تمام حالت هاي احتمالي مانند كليك، بازديد و غيره را براي دكمه ها، عناوين، لينك ها و غيره در نظر بگيرند. ايجاد سبك طراحيبررسي نام برند تجاريدر ابتدا، شما بايد نام برند تجاري خود را بررسي كنيد تا بدانيد كه چه چيزي براي آن تعريف مي شود. مطلع شدن از داستان هاي پشت نام تجاري، مشاهده تيم، ماموريت و ارزش هاي شركت، مهم است. پس بايد به بررسي نام تجاري بپردازيد تا راهنماي سبكي كه توليد مي كنيد به خوبي نمايانگر برند تجاري شما باشد. اگر شما يك طراحي هستيد كه از كدنويسي اطلاعاتي نداريد. به راحتي فتوشاپ خود را باز كرده و براي سند خود يك عنوان و يك توضيحات كوتاه از آن چه كه انجام داده ايد را ايجاد نماييد. اگر هم كدنويسي مي كنيد اين كار را با استفاده از html انجام دهيد. تعريف تايپوگرافيبه گفته اوليور ريك اشتاينشتاين، تايپوگرافي 95 درصد از طراحي وب سايت است. شما بايد تايپوگرافي خوبي را ايجاد كنيد زيرا اين يكي از مهمترين ابزار هاي ارتباطي بين بازديدكنندگان و وب سايت شماست. در تعيين سلسله مراتب و شناسايي آن ها به مواردي مانند، انواع تگ هاي هدر: h1، h2، h3، h4، h5 و h6، تغييرات حرفه اي و كلاسيك براي سفارشي كردن طراحي لينك ها، متن شروع، ارائه خانواده فونت، وزن و رنگ و غيره فكر كنيد.
رنگ ها در طراحياين باور نكردني است كه چگونه انسان رنگ و رنگ هاي مرتبط با مارك هاي معروف را درك مي كند. مثلا كوكا كولا، مطمئن هستنم كه شما الان ببينيد قرمز است. رنگ هاي اوليه براي راهنماي سبك وب سايت خود را متناسب با قالب سايت تنظيم نماييد، رنگ هاي غالب بايد شامل بيش از سه سايه باشد. با اين حال، در برخي موارد، به منظور نشان دادن رابط كاربري نياز به رنگ هاي ثانويه و حتي گرم تري داريد، همچنين مطمئن شويد كه آنها را نيز تعريف مي كنيد. رنگ هاي خنثي مثل سفيد، خاكستري و سياه را بعنوان رنگ هاي اصلي نام تجاري براي برجسته سازي بيشتر انتخاب كنيد.
صدا ها در طراحيدر طراحي وب سايت شما صدا ها مي توانند اثر بخشي خوبي داشته باشند. اين مي تواند يك صداي ساده براي استقبال از كاربران باشد يا يك هشدار براي خطاي 404 سايت شما. مثلا به جاي اعلام "خطاي 404" شما مي توانيد بگوييد: "متاسفانه شما با خطاي 404 مواجه شده ايد". آيكون هاآيكون ها از هزاران سال پيش وجود داشته و بزرگتر از متون و كلمات هستند. سعي كنيد از آيكون ها در پروژه هاي خود استفاده نماييد زيرا آنها يك بازديد فوري براي بازديدكنندگان ارائه مي دهند كه چه اتفاقي مي افتد و چه اتفاقي خواهد افتاد. انتخاب آيكون هاي مناسب، محتواي بيشتري نسبت به پالت هاي رنگ يا گرافيك ارائه مي دهد. هنگام استفاده از آيكون، اطمينان حاصل كنيد كه در مورد مخاطب هدف، مذهب و تاريخ او فكر كرده ايد. بنابراين از تصورات غلط و سوء تفاهم جلوگيري خواهد شد. يكي ديگر از موارد مهم اين است كه در مورد نام تجاري و ارزش آن فكر كنيد.
Iconfinder يك ابزار عالي براي پيدا كردن آيكون بسيار جذاب براي پروژه هاي شما است. تصاويرتصاوير هزاران كلمه را بيان مي كنند. اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت شما شامل تصاويري باشد كه سبك و جهت وبسايت شما را تعريف مي نمايند. بار ديگر، در مورد ارزش هاي نام تجاري و وظايف آن فكر كنيد. به عنوان مثال، يك سازمان خيريه از تصاوير قابل توجهي برخوردار است كه داراي احساسات قوي و تماس با احساسات انساني است تا آن ها بتوانند كالاهاي ضروري زندگي مانند آب، غذا، برق و آموزش و پرورش را به دست آورند.
فرم هافرم ها همان چيزي هستند كه باعث مي شوند وب سايت شما تعاملي تر و پويا شود، تا كاربر بتواند داده ها را وارد كند و پس از آن ميتوانيد آن را دستكاري كنيد و كارهاي مختلفي را انجام دهيد. بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه يك سلسله مراتب را ايجاد كرده ايد كه شامل بازخورد احتمالي از فرم ها باشد. مثل خطا، پيام هاي هشدار دهنده و پيام موفقيت آميز، مواردي نظير رمز عبور بسيار ضعيف، ايميل معتبر و پيغام هاي موفقيت ساده مانند "ايميل فرستاده شد". دكمه هادكمه ها تركيبي از پالت رنگ، فرم ها و صدا ها هستند. با استفاده از اين امكاناتي كه قبلا ايجاد شده براي ساخت دكمه هاي ثابت و كاربردي با طرح هاي مختلف استفاده نماييد. فاصله هاچگونه مي توان فاصله را در راهنماي سبك قرار داد؟ بسيار مهم است كه فاصله را ذكر كنيد. اين مي تواند به صورت يك شبكه براي طرح استفاده شود؛ مي توان فاصله بين سرصفحه، دكمه ها، تصاوير، فرم ها و عناصر ديگر را تعريف كرد. استفاده منظم از فاصله ها باعث مي شود كار شما ساختار يافته و حرفه اي باشد. بايد ها و نبايد هايك بخشي از بايد ها و نبايد ها براي طراحي ايجاد كنيد. اين قسمت شبيه به يك FAQ مي باشد. در اين قسمت مي توانيد شايع ترين مشكلات را بررسي كنيد و براي حل آن ها تصميم درست را اتخاذ نماييد. بهترين نمونه هاي سبك طراحيدر اين جا برخي از بهترين نمونه هاي راهنماي سبك طراحي را قرار داده ايم. به ياد داشته باشيد كه اين راهنمايي ها به شدت تحت تأثير تنظيم سازمان، ديد، مأموريت و ارزش ها قرار مي گيرند و برخي از تصميمات ممكن است در ارتباط با آنچه كه انجام مي دهيد، بي اهميت يا غير منطقي باشد، بنابراين كوركورانه چيزهايي را كه در آنجا انجام مي شود دنبال نكنيد. SpotifyDropboxراهنماي طراحي Kickstarter
نتيجه گيريشما بايد درباره برندي كه قصد ايجاد راهنماي سبك طراحي مطالعه نماييد و اطمينان حاصل نماييد كه قسمت هاي مختلف طراحي شما به درستي با هم ارتباط دارند، راهنماي سبك هماهنگ است و شامل تمام سناريوهاي ممكن است. اميدوارم اين مقاله براي شما مفيد واقع شده باشد. در صورتي كه فكر مي كنيد نكته اي را فراموش كرده ايم يا نظر و پيشنهادي داريد در زير براي ما نظر خود را ارسال كنيد.
امتیاز:
بازدید: 1
طراحي وب سايت با وردپرس و توسعه ي آنتيم ما ارائه دهنده طراحي و توسعه وب سايت وردپرسي كامل است كه شامل نام تجاري، بهينه سازي موتور جستجو و تمركز بر روي افزايش بازديد كنندگان است. تيم طراحي ما از تكنولوژي و كدها استفاده مي كند و همچنين بر روي جذب مشتري و تجربه كاربر از سايت تمركز مي كند . پروژه هاي طراحي وب ما در صفحه نتايج موتور جستجو از طريق محتوا سازي و بهينه سازي صفحه بالا مي آيد . تيم ما با طراحي سايت مشتري محور به شما كمك مي كند درامد دلخواه خود را بدست آوريد . مواردي كه براي طراحي يك وب سايت جذاب ضروري است .اگر طرحي منحصر به فرد داريد كه مي خواهيد ايجاد كنيد، ما يك وب سايت سفارشي را طراجي خواهيم كرد كه انواع پست هاي سفارشي، طبقه بندي ها، API ها و / يا پلاگين هايي را كه براي الزامات پروژه شما طراحي شده و كد گذاري شده را داشته باشد. تمام طرح هاي طراحي وب سايت و توسعه پروژه در امتداد يك فرايند ساختاري است كه به ما كمك مي كند پروژه شما را در زمان و با بودجه موردنظرتان اجرا كنيم. هر پروژه توسط يك مدير پروژه متخصص رهبري مي شود كه وظيفه ي مديريت تيم پروژه شامل يك كارشناس جستجوگر، طراح گرافيك، مدير محتوا و تيم coding front و backend را بر عهده دارد . تيم طراحي وب افرا به مزاياي بهينه سازي موتورهاي جستجو معتقد است ، بنابراين اطمينان حاصل خواهيم كرد كه بهينه سازي موتور هاي جستجو بخشي جدايي ناپذير از پروژه شما باشند . تحقيقات رقابتي و انتخاب كلمات كليدي مناسب ، ساخت نقشه سايت و بهينه سازي صفحات ، و در آخر ايجاد يك وب سايت كه موتورهاي جستجو را جذب كند و ترافيك سايت شما را بالا ببرد تا منجر به كسب درامد شما بشود ؛ از جمله فعاليت هاي تيم طراحي وب سايت وب افرا است . ![]() طراحي وب سايت با وردپرس ويژگي هاي پروژه هاي طراحي وب سايت وردپرس سفارشي با تاكيد بر بهينه سازي موتورهاي جستجو
![]() طراحي وب سايت با وردپرس وب سايت هاي وردپرس وب افرا با آخرين تكنولوژي ساخته مي شوند
اگر قصد ايجاد يك وب سايت وردپرسي را داريد، سفارش طراحي سايت با وردپرس خود را ثبت كنيد . كارشناسان ما در كمترين زمان ممكن با شما تماس خواهند گرفت .
امتیاز:
بازدید: 1
حتماً يكي از پايهترين ابهامات شما اين است كه براي طراحي سايت به چه گزينههايي نياز داريم؟ بسته به اينكه هدف شما از طراحي سايت چه باشد، مطمئناً بايد از فناوريهاي خاصي استفاده كنيد و بسته به نوع فناوريها نيازهاي شما با هم فرق ميكنند. اما هميشه براي هر كاري يك دسته نيازها هستند كه مشتركند، هر چند ممكن است همانها هم اندكي با هم تفاوت داشته باشند. در اين مقاله به نيازهاي مشترك طراحي هر نوع سايتي اشاره ميكنم كه اطلاعات خوبي به تازهكارها خواهد داد.
ما اگر خواسته باشيم احتياجات طراحي سايت را به صورت فهرستي نام ببريم، بايد به موارد زير اشاره كنيم:
علاقه و انگيزهدر اولين قدم شما بايد پي به علاقهي خود به كار طراحي سايت ببريد. علاقهي به كار كه وجود داشته باشد، انگيزه ايجاد ميگردد و اين انگيزه باعث ميشود كه به راحتي دست از كار نكشيد. اما اين را بدانيد كه اگر صرفاً به دليل اينكه ديديد فلان سايت بازديد و درآمد بالايي دارد، شما هم ميخواهيد مثل آن سايت راهاندازي كنيد، بدون اينكه علاقهاي به انجام چنين كاري داشته باشيد، مطمئناً با شكست روبرو خواهيد شد! دليل اصلي اين موضوع اين است كه شما با مشكلات كار آشنا نيستيد و پس از مدتي كه به نتيجهي دلخواه نرسيديد، نا اميد ميشويد و دست از كار ميكشيد. اما اگر علاقه به كار وجود داشته باشد، قضيه شكل ديگري به خود خواهد گرفت. اين از اولين نياز. فضاي ميزبانيميرسيم به مسائل فني كه لازمهي راه اندازي سايت به حساب مي آيند. فضاي ميزباني يا هاست از مهم ترين اين احتياجات فني است. تنها با يك هاست شما قادر به طراحي سايت خود هستيد، هر چند شايد براي آدرس دهي سايت اندكي با مشكل مواجه شويد. اما در هر صورت اين شدني است. اما بدون هاست يا فضاي ميزباني شما هيچ كار نميتوانيد بكنيد. هاست مثل يك زمين است كه روي آن شروع به ساخت خانه مي كنيد. اگر اين زمين نباشد ساختماني هم در كار نيست. براي تهيهي هاست بايد به شركت هاي ارائه دهندهي خدمات ميزباني مراجعه كنيد كه به پرداخت مبلغي آنها فضايي را با مشخصاتي خاص همچنين به همراه يك كنترل پنل هاست به شما اجاره ميدهند. در اين مدت ميتوانيد پروندهها و اطلاعات سايت خود را روي آن فضا قرار داده تا بازديد كنندگان سايت بتوانند آنها را دريافت كنند و اصطلاحاً از سايت شما بازديد به عمل آورند. دامنه سايتاما مي رسيم به دامنه كه همان نشاني اينترنتي سايت شماست. اگر اين نشاني نباشد، درست است كه شايد ديگران بتوانند سايت شما را پيدا كنند؛ اما پايدار نخواهد بود. مثلاً با IP هم مي توان يك سايت را باز كرد. اما اين IP ممكن است پس از مدتي تغيير كند كه كل فعاليت هاي سايت به هم خواهد ريخت! چرايي اين موضوع را در مقالات آموزشي ديگر وبنولوژي جستجو كنيد. دامنه را هم هنگام ثبت سفارش فضاي ميزباني مي توانيد خريداري كنيد. دامنه ها هم به صورت ساليانه اجاره داده مي شوند و شما بايد قبل از سررسيد انقضا آن را تمديد كنيد. هر كسي مي تواند براي خود يا ديگران دامنه ثبت كند كه باز هم براي اطلاعات بيشتر شما را به آموزش هاي ديگر سايت ارجاع مي دهم. ما هاست و دامنه رايگان هم داريم. كه بايد توجه كنيد تحت چه شرايطي اين خدمات به شما رايگان داده مي شوند. در خيلي از مواقع هاستي كه به شما به رايگان داده مي شود، كيفيت لازم را ندارد يا داراي ابزارهاي استاندارد نيست! پس كار شما را بسيار سخت مي كنند. در ضمن طراحي سايت روي هاست هاي رايگان ممكن است به از دست رفتن اطلاعات شما منجر شود، كه فكر نكنم ايده آل كسي باشد! چون شخصي كه به شما هاست رايگان مي دهد، در ازاي دادن خدمات به شما هيچ تضميمي براي كيفيت ارائه نخواهد كرد. پس براي شروع جدي سعي كنيد اندكي هزينه كنيد تا خيال خودتان را راحت كنيد. نرم افزار سايت سازشما براي ساخت سايت به دو قسمت اصلي يعني هاست و دامنه نياز داريد. يعني اگر اين دو تا را داشته باشيد، كار تمام است. اما در خيلي از مواقع شما نياز به يك نرم افزار سايت ساز هم داريد. كه اين نرم افزارها به انواع مختلفي تقسيم مي شوند. مثلاً نوع ميزكار آنها كه شما بايد آن نرم افزارها را روي رايانۀ خود نصب كنيد و سايت را بسازيد و سپس روي فضاي ميزباني بارگذاري كنيد. از اين دست نرم افزارها مي توان به Dream Weaver اشاره كرد. افراد خيلي كمي هستند كه از اين روش براي طراحي سايت خود استفاده كنند. يا اگر هم اين كار را بكنند، يك سايت پويا با زبان هاي برنامه نويسي خواهند ساخت. اما بيشتر افراد به سراغ نرم افزارهاي مديريت محتوا مي روند. نرم افزارهايي مثل وردپرس و جوملا كه امكان راه اندازي سايت در كمترين زمان را به هر شخصي مي دهند. حتي افرادي كه اطلاعات فني زيادي راجع به طراحي سايت ندارند هم مي توانند در عرض چند دقيقه سايت خود را بسازند و شروع به مديريت آن كنند. در همين سايت هم در بخش آموزش وردپرس مقالات خوبي راجع به اين مبحث نوشته شده است. پس نرم افزار سايت ساز و همچنين نحوۀ كار كردن با آن هم يكي ديگر از احتياجات امر طراحي سايت به شمار مي رود. البته نبايد زياد نگران اين بخش باشيد. چرا كه هم هزينهاي شما را تهديد نخواهد كرد هم اينكه ياد گرفتن اين گونه نرم افزارها كار سختي نيست. همچنان با ما همراه باشيد تا به طور كامل قادر به ساخت و طراحي سايت خود شويد. منبع: سايت وبنولوژي
امتیاز:
بازدید: 3
تعريف پروتكل htpsدر طراحي سايت، پروتكل htps مانند پروتكل http پروتكلي است براي استفاده از وب سايت ها اما تفاوت htps با http در اين است كه https ميان كلاينت كاربر و سرور وب اطلاعات را رمز نگاري مي كند و اين رمز نگاري توسط certificate اي كه آن سايت به شما مي دهد اتفاق مي افتد . اما در صورت استفاده از پروتكل http ديتاي تبادل شده ي شما به سرور وب به صورت plain text تبادل شده و اگر شخصي ميان كلاينت شما و به طور مثال مودم اينترنت شما مي تواند isp و … باشد ) واقع شود و شروع به عمليات arp poisoning نمايد ( در اين روش مهاجم آدرس مك gateway شما رو جاي مك آدرس كارت شبكه ي خودش جا ميزند و به اصلاح شروع به sniff كردن ميكند بعني تمامي ترافيك اي كه قرار است به سمت مودم اينترنت برود ابتدا به سمت اين شخص مهاجم مي رود و سپس پكت ها از سيستم هكر به سمت gateway واقعي روانه مي شوند . به اين نوع حمله man in themiddle( mitm ) attack برخي از اين ca هاي معروفverisign- godaddy – … حال اين سوال مطرح مي شود كه مگر نمي شود ما خودمان ca باشيم ؟! در پاسخ بايد گفت كه بله اين امكان هست اما اگر certificate مورد استفاده ي ما توسط ca هاي متفرقه صادر شده باشد كلاينت هنگامي كه مي خواهد صفحه ي https ما را browse كند browser آن به او هشدار مي دهد كه certificate مورد استفاده در اين وب سايت valid نيست! پس اين نكته را بايد بدانيم كه سيستم عامل ها و browser ها از قبل به تعداد مشخص و معيني ca اطمينان دارند و زماني كه صفحه اي كه از certificate استفاده مي كند ( ssl page ) را باز نماييم ممكن است كه مشاهده كنيم در محيط url بالاي صفحه ي مرورگر به رنگ سبز رنگ در آيد و اين به معني اطمينان داشتن سيستم ما به certificate مورد استفاده در آن سايت است و اگر محيط url مرورگر به رنگ قرمز درآمد اين بدين معني است كه سيستم ما به آن certificate مورد استفاده اطمينان ندارد ( كه دلايل آن را كاملا در ادامه شرح مي دهيم ) پس مي بينيم كه اگر براي طراحي وب سايت مان كه قرار است در محيطي عمومي publish شود از ca معتبري استفاده نكنيم كاربران هنگام ورود به صفحه ي اين سايت ما هشدار valid نبودن cerfitiface را مي گيرند و احتمالا به آن trust نميكنند. اطلاعات مربوط به Certificate را مي تواند در همان url در قسمت cerfiticate information ديد كه صادر كننده ي اين certificate كيست ؟ براي كجا صادر شده و در چه بازه ي زماني اي valid است . اين نكته را نيز اضافه ميكنيم كه ما ميتوانيم certificate هر cdl را روي سيستم خود در ليست trust ها قرار دهيم تا سيستم ما به آن certificate و صادر كننده ي اطمينان داشته باشد ( اما هنگام add كردن Certificate در trust هاي سيستم بايد دقت داشته باشيم و ca مزبور را بشناسيم ). در بالا اشاره كرديم كه اگر هنگام باز كردن صفحه ي ssl محيط url امان به رنگ قرمز درامد يعني كه اين Cerfiticate مورد اطمينان سيستم ما نيست ، حال ميخواهيم دلايل اين مورد را بررسي نماييم :
از موارد بالا موارد ۳ و ۱ و ۲ به ترتيب مي توانند بيشتر براي ما اتفاق رخ دهند پس خيلي خيلي بايد به مورد ۳ دقت داشته باشيم ! و توصيه براي كاربران عادي اين است كه اگر در محيط url خود ديدند كه certificate مورد اطمينان نيست ( به اصطلاح failed ميشود و در صورتي كه از تاريخ سيستم خود اطمينان دارند كه به روز است بدون اين كه پسورد و نام كاربر خود را وارد كنند آن صفحه را ببندند . و اگر به اشتباه لاگين كردند سريعا از آن محيط sign out كنند و از محيطي كه اين مشكل را ندارد مجددا لاگين كرده و تمامي پسورد ها و ايميل هاي recovery و … را تعويض كنند.
امتیاز:
بازدید: 9
بسيار خب، به نظر مي رسد كه شما در حال انتخاب يك شركت طراحي وب سايت حرفه اي هستيد. اما اين جا سوالاتي مطرح مي شود كه بايستي به آن ها توجه كنيد. چه چيزي باعث مي شود يك شركت طراحي سايت بهتر از ديگري باشد؟ چه كسي بهترين است؟ اگر شما به يك وب سايت فروشگاهي نياز داريد، از كجا مي توانيد بفهميد كه شركت مد نظرتان در كارشان حرفه اي هستند. ممكن است شما صاحب يك كسب و كاري باشيد كه نمي تواند وقت خود را صرف بررسي تخصصي دنياي اينترنت نمايد. اين مقاله براي افرادي گردآوري شده است تا سطح دانش كمي از دنياي اينترنت دارند و با مطالعه اي اين مطلب بتوانند به اطلاعات كافي درباره انتخاب بهترين شركت طراحي سايت دست پيدا كنند. نكاتي كه هنگام انتخاب شركت طراحي سايت بايد مورد توجه قرار گيرند عبارتند از:
انتخاب يك شركت طراحي سايت مانند انتخاب يك سازنده يا بنا براي خانه شما مي باشد. شما خانه اي مي خواهيد كه قابل اطمينان باشد و متناسب با اهدافتان طراحي شده باشد. اولين قدم يافتن شركتي است كه تجربه كاري آن ها ثابت شده است و حداقل چند سالي در صنعت فعاليت داشته باشند. يكي ديگر از عوامل كليدي در هنگام جستجوي يك شركت طراحي وب، اين است كه مطمئن شويد شركت داراي يك تيم توسعه است، نه تنها يك نفر. شما هنگام ايجاد يك وب سايت، به يك طراح گرافيك، يك برنامه نويس و مدير بهينه سازي موتور هاي جستجو نياز خواهيد داشت. داشتن چندين نفر با مجموعه مهارت هاي مختلف به شما اين ضمانت را خواهد داد كه وب سايت مورد نظرتان به بهترين نحو طراحي خواهد شد. درست مانند ساخت يك خانه، وظايف و تخصص هاي مختلفي براي تكميل آن وجود دارد(برق كار، بنا، نجار و غيره). نمونه كار هاي شركت طراحي سايتنمونه كارهاي شركت طراحي وب سايت بهترين روش براي اثبات اين است كه آيا شركت مد نظر شما توانايي پياده سازي پروژه شما را خواهد داشت يا خير! اگر شما به دنبال يك سايت فروشگاهي هستيد، بايد بررسي كنيد كه شركت مورد نظر شما آيا تا به حال وب سايت هاي فروشگاهي طراحي كرده است و چقدر در اين زمينه حرفه اي عمل كرده است؟ آيا سبك كار آن ها با پروژه درخواستي شما شباهتي دارد؟ مكان شركتاطمينان حاصل كنيد كه شركت انتخابي شما داراي موقعيتي است كه در صورت لزوم مي توانيد با آنها ملاقات كنيد. دانستن اين كه شركت طراحي سايت مدنظر شما كجاست، مي تواند از هر گونه تقلب و حقه جلوگيري نمايد. مثلا شخصي مي تواند در داخل خانه خود را صاحب يك شركت طراحي سايت معرفي نمايد. پشتيباني و خدمات مشترياناين كه يك شركت با مشتريان خود چگونه رفتار مي كند، نشان دهنده نحوه كار آن ها و توسعه محصولاتشان است. سعي كنيد شركتي را انتخاب كنيد كه تماس هاي شما را به موقع پاسخ داده و به سرعت وب سايتتان را به روز رساني مي نمايد. اما به خاطر داشته باشيد كه برخي درخواست هاي شما ممكن است زمان زيادي نياز داشته باشد و ممكن است در اين مدت متخصصان شركت در حال تجزيه و تحليل جزئيات آن باشند. سعي كنيد هميشه با مشتريان شركت صحبت كنيد و از تجربه كاري كه با آن ها داشته اند بپرسيد. اين به شما كمك مي كند تا مطمئن شويد، شركتي كه انتخاب كرده ايد، بهترين گزينه براي وب سايت شما خواهد بود. قيمت گذاري پروژهاما چيزي كه مي خواهيد بيشتر از همه بدانيد اين است كه چقدر بايد براي طراحي يك وب سايت پرداخت كنيد. البته توصيه ما اين است، به جاي اين كه تمركز خود را بر روي قيمت وب سايت بگذاريد به اين فكر كنيد كه چگونه اين سايت به كسب و كار شما كمك خواهد كرد. به عنوان مثال اگر شما ده ميليون تومان هزينه صرف وب سايتي بكنيد كه باعث افزايش مشتريان كسب و كار شما مي شود، بهتر از آن است كه يك ميليون تومان صرف خريد وب سايتي بكنيد كه هيچ كمكي براي رشد كسب و كار شما نخواهد كرد. بهتر است قبل از سفارش پروژه طراحي سايت بررسي كنيد كه وب سايت هايي كه آن ها ساخته اند از نظر موتور هاي جستجو چه رتبه هايي را كسب كرده اند و به همين جهت مي توانيد از آن ها درباره وب سايت هايي كه طراحي كرده اند و در رتبه هاي برتر مورتور هاي جستجو جاي دارند، پرسش كنيد.
امتیاز:
بازدید: 8
چنانچه شما مالك يكي از اين سالن هاي آرايشي زيبايي و يا آرايشگاه باشيد ، ممكن است با وجود اينكه همه ابزارهاي تازه كسب و كار خود را خيلي پررونق و همگام با تكنولوژي روز دنيا بدانيد. ابزار هايي از قبيل دفترچه مدل ها ، قيچي و شانه هاي منحصر به فرد ، شستشو ، كرم ها و ژل هاي سر و غيره با و جود همه اين محاسن باز هم مي توانيد ترقي كنيد و اين ترقي مي تواند چندين برابر در كسب و كار شما تاثير بگذارد. با همه اينها، شما مي توانيد با طراحي وب سايت زيبايي و ارايشي براي آرايشگاه و يا سالن زيبايي تان ، از ظرفيت هاي عظيم اين شبكه جهاني بيش از قبل سود ببريد. هيچ انساني در دنيا نمي تواند به صورت مجازي اطلاح شود و خود را در سالن هاي شكيل تصور كند ولي شما به عنوان مالك يك سالن آرايش چه مردانه و چه زنانه مي توانيد با طراحي سايت زيبايي و ارايشي بصورت كاملا شيك، پيشرفته، جذاب و گيرا خود و هنر خودتان را بهتر و تاثيرگذارتر به مخاطب هايتان معرفي كنيد. همين طور مي توانيد سيستم تعيين و دادن زمان به صورت انلاين را طراحي و راه اندازي كنيد تا راحت تر بتوانيد با مشتري هاي خود ارتباط برقرار كنيد. به خاطر داشته باشيد كهكاربرهايتان به اساني با اينترنت سر و كار دارند و به اساني مي توانند فعاليت هاي ارايشي و زمان ملاقات خودشان را به وسيله تلفن موبايل خود مديريت كنند. سالن هاي آرايشي آقايان با طراحي وب سايت زيبايي و ارايشي مي توانند از انواع مدل هاي داماد، همراه داماد و غيره توضيحات به همراه تصاوير مربوطه قرار دهند. تور مجازي در سالن هاي آرايشي آقايان كاربرد خيلي مهمي در جذب مشتري دارد. استفاده از چه نوع مواد آرايشي و زيبايي و توضيحات جامع در مورد سالن آرايش و سابقه كار مي تواند شما را در كارتان خبره نشان دهد ومشتري هاي زيادي به شما اعتماد كنند. همين طور مي توانيد در طراحي وب سايت خودتان به اموزش مسائل آرايشي و مسائل مربوط به آن بپردازيد. خود اين قسمت به علت حجم انبوه مطالبي كه در آن وجود دارد مي تواند همبراي كاربرها وب سايت مهم و مفيد و جذاب باشد و نيز در موتور جستجوي Google رتبه بالاتري پيدا خواهيد كرد. چرا كه چنانچه چنين اتفاقي بيفتد بازديد كنندگان خيلي بيشتري به سمت وب سايت شما خواهند امد و در ميزان درامد شما اثر خيلي بيشتري خواهد گذاشت. عموما در طراحي وب سايت زيبايي و ارايشي مي توانيم سرويس ها و خدمات زير را ارايه كنيم:
امتیاز:
بازدید: 16
سيماي ظاهري وب سايت يكي از مهمترين جنبه هاي دست يابي شما به موفقيت است. قضاوت اوليه در مورد كالاها و خدمات شما از جلوه ظاهري سايت شما صورت مي گيرد. منبع: سايت سرزمين دانلود
امتیاز:
بازدید: 25
در صورتي كه شما داراي يك وبلاگ هستيد و يا مديريت يك سايت را بر عهده داريد، بايد به اين نكته توجه كنيد كه بخش اعظمي از بازديد كنندگان، علاوه بر مطالب موجود در سايت شما به طراحي قالب و شكل ظاهري سايت، توجه زيادي ميكنند. ما نيز بدين منظور نكاتي را پيرامون هر چه بهتر طراحي سايت گردآوري نموده ايم كه در اين ترفند بازگو ميكنيم. آنچه در زير آمده است يك ليست كوچك از چيزهايي است كه براي اكثر افرادي كه در حال گشت و گذار در اينترنت هستند رنجش آور و خسته كننده است. بنابراين اگر در حال طراحي وب سايت هستيد و يا مي خواهيد وب سايت خود را بهينه سازي كنيد حتماً به اين نكات توجه نموده و سعي كنيد آنها را رفع كنيد: ۱- گرافيكهاي با حجم خيلي زياد. اين ليست مي تواند ادامه داشته باشد و هر كسي ممكن است عقيده اي داشته باشد؛ بنابراين تجربيات خود شما در گشت گذار اينترنتي بهترين راهنماي براي شماست كه تشخيص دهيد چه اعمالي در طراحي وب سايت سبب خستگي و رنجش بازديد كنندگان سايت يا وبلاگ شما ميشود.
امتیاز:
بازدید: 30
پيشينه شكوفايي تهران به سال ۱۷۸۸ ميلادي بر مي گردد. زماني كه آقامحمدخان قاجار آن را به عنوان پايتخت انتخاب كرد. در زمان رضاشاه پهلوي سريع تر گسترش يافت و افراد زيادي را از استانهاي اطرافش به خود جذب كرد. ساكنان اصلي تهران، گروههاي فارسيزبان بودند، اكنون اقوام مختلفي در اين شهر ساكن اند. اكثر مردم در اين شهر، زبان فارسي با لهجه تهراني دارند. ديگر گروههاي ساكن در تهران عبارتند از كرد، لر، آذربايجاني، گيلك، مازندراني، ارمني و عرب. تراكم جمعيت در تهران بين ده هزار و هفتصد تا بيش از يازده هزار نفر در هر كيلومتر مربع مي باشد. كه بر اساس آمار، بيستمين شهر پرتراكم جهان است. شهر تهران در شمال ايران، در كوهپايههاي جنوبي رشتهكوه البرز در حد فاصل طول جغرافيايي ۵۱ درجه و ۲ دقيقهٔ شرقي تا ۵۱ درجه و ۳۶ دقيقهٔ شرقي، به طول تقريبي ۵۰ كيلومتر و عرض جغرافيايي ۳۵ درجه و ۳۴ دقيقهٔ شمالي تا ۳۵ درجه و ۵۰ دقيقهٔ شمالي به عرض تقريبي ۳۰ كيلومتر گسترده شدهاست. ارتفاع شهر در بلندترين نقاط شمال به حدود ۲۰۰۰ متر و در جنوبيترين نقاط به ۱۰۵۰ متر از سطح دريا ميرسد. تهران از شمال به نواحي كوهستاني، و از جنوب به نواحي كويري منتهي شده، در نتيجه در جنوب و شمال داراي آب و هوايي متفاوت است. نواحي شمالي آب و هواي سرد و خشك و نواحي جنوبي آب و هواي گرم و خشك دارند. وضعيت اقتصادي استان تهرانتهران به عنوان مهم ترين شهر اقتصادي كشور محسوب مي شود. قيمت زمين ها در برخي مناطق اين استان بسيار بالا بوده و جزء گران قيمت ترين زمين هاي دنيا نيز به حساب مي آيد. تهران به دليل اين كه پايتخت ايران است زودتر از شهر هاي ديگر با معماري مدرن جهان آشنا گرديد و از اين نظر نيز پيشرفت زيادي داشته است. در اين استان كاخ هاي متعددي وجود دارند كه اغلب آن ها در زمان قاجار و ناصرالدين شاه ساخته شده اند. در استان تهران شركت هاي بزرگي در زمينه هاي مختلف در حال فعاليت هستند و زمينه كاري براي شاغلان در رشته هاي مختلف از جمله IT در اين شهر بسيار مناسب مي باشد. اهميت طراحي سايت استان تهرانبا توجه به اينكه تهران پايتخت كشور ايران است، داراي جمعيت زيادي مي باشد. مردم اين شهر در زمينه هاي مختلفي مشغول كسب و كار هستند كه استفاده از نرم افزار هاي فروشگاه اينترنتي و وب سايت اينترنتي مي تواند به آن ها كمك بسياري نمايد. همچنين استفاده از اصول سئو و بهينه سازي از صرف كردن بسياري از هزينه هاي سنگين تبليغاتي براي شركت ها جلوگيري خواهد كرد. چرا طراحي سايت واكنش گرا؟امروزه چيزي كه كاملا مشخص است، استفاده بسيار بالاي مردم از تلفن هاي هوشمند و تبلت ها مي باشد. نتايج تحقيقات اخير مشخص نموده است كه اغلب مردم تمايل به استفاده از تلفن هاي همراه به جاي كامپيوتر ها براي وب گردي و انجام كار هاي اينترنتي خود دارند. حال تصور كنيد شما يك وب سايتي طراحي كرده ايد كه واكنش گرا نيست. چه روي خواهد داد؟ طبق بررسي هاي اخير متخصصان مشخص شده است كه سايت هايي كه ريسپانسيو يا واكنش گرا نيستند و از رابط كاربري خوبي در اين زمينه برخوردار نيستند در حدود نيمي از بازديد كنندگان خود را از دست داده اند كه اين موضوع به خوبي اهميت بالاي طراحي سايت هاي واكنش گرا را نشان مي دهد. شركت طراحي سايت در استان تهرانشهر تهران به واسطه اين كه پايتخت كشور محسوب مي شود و اغلب سرمايه داران بزرگ كشور در اين شهر در حال رفت و وامد هستند و همچنين از نظر تكنولوژي نيز نسبت به استان هاي ديگر پيشرفت بيشتري داشته، در آن زمينه سرمايه گزاري و كار براي بسياري از شركت هاي طراحي سايت و فروشگاه هاي اينترنتي فرآهم آمده است. توجه به سوابق كاري شركت و بهره گيري از متخصصان در زمينه طراحي سايت از جمله موارد مهمي است كه مشتريان بايستي به آن توجه داشته باشند. شركت طراحي سايت نوپرداز با بهره بردن از كادري مجرب و حرفه اي آماده ارائه خدمات ويژه و تخصصي در زمينه هاي طراحي وب سايت ، طراحي فروشگاه هاي اينترنتي، طراحي اپليكيشن هاي موبايلي و سئو و بهينه سازي وب سايت توسط موتور هاي جستجو آماده ارائه خدمات به مشتريان عزيز در استان تهران مي باشد.
امتیاز:
بازدید: 26
امروزه افراد زيادي هستند كه جهت پيدا كردن مطالب پزشكي تازه و به روز دنيا به دنبال آن ها در سايت هاي پزشكي جستجو مي كنند. طراحي سايت پزشكي با قابليت هاي مختلف مي تواند به پزشكان براي انتشار مطالب پزشكي و آگاه نمودن جامعه از بيماري هاي مختلف كمك نمايد. با گسترش وب سايت هاي پزشكي در سراسر كشوره ها به نظر مي رسد فضاي اينترنت يك بستر مناسبي براي پزشكان مي باشد تا از طريق آن به نشر اطلاعات پزشكي تخصصي خود بپردازند. از جمله ديگر امكانات سايت هاي پزشكي امكان ويزيت و تعيين زمان ملاقات بيماران مي باشد كه بيماران مي توانند از اين طريق نسبت به تعيين زمان ملاقات خود اقدام نمايند. همچنين امكان ارائه نمودن مشاوره هاي اينترنتي رايگان نيز از ديگر خدماتي مي باشد كه در سايت هاي پزشكي مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد.در نهايت توجه به سيستم هاي آنلاين پزشكي حال حاظر در دنيا، طراحي سايت هاي پزشكي از اهميت بسياري برخوردار است. مزاياي استفاده از سيستم هاي پزشكي چيست؟
ضرورت طراحي سايت پزشكيامروزه در تمامي كشور هاي پيشرفته دنيا توجه به مباحث پزشكي از راه دور از طريق اينترنت اهميت زيادي پيدا كرده است. در اغلب كشور هاي بزرگ دنيا مانند آمريكا سرمايه داران زيادي هستند كه در اين زمينه هزينه هاي بسياري را صرف كرده اند. طبيعي است كه انجام بسياري از خدمات پزشكي مانند تعيين وقت و مشاوره از طريق اينترنت و از راه دور بسيار كار را براي بيماران و پزشكان راحت تر خواهد كرد. در كشور ما نيز به مرور شاهد ايجاد ابزار هاي مختلفي خواهيم بود كه از طريق اينترنت بسياري از خدمات پزشكي را براي مشتريان ارائه خواهند داد. يكي ديگر از ضرورت هاي طراحي سايت هاي پزشكي اين است كه مردم مي توانند با تخصص هاي پزشكان مختلف و سوابق كاري آن ها آشنايي پيدا كنند. سيستم هاي نوبت دهي از ديگر مشخصات مهم وب سايت هاي پزشكي است كه سبب راحتي كار براي بيماران و پزشكان خواهد شد. استفاده از سيستم هاي نوبت دهي آنلاين همچنين از بروز ناهماهنگي ها و بروز خطا هاي انساني جلوگيري خواهد نمود و سبب صرفه جويي در وقت افراد مي گردد. ابزار هاي تخصصي پنل هاي سايت پزشكياستفاده از محيط سي پنل در وب سايت هاي پزشكي مي تواند اين امكان را در اختيار پزشكان قرار بدهد تا بتوانند به راحتي پست هاي خود را اضافه تغيير يا حذف كنند. يك محيط سي پنل حرفه اي با محيط كاربري مناسب از ضروري ترين امكاناتي است كه در وب سايت هاي پزشكي استفاده از آن ها لازم است. شايد روش هاي مختلف تبليغاتي براي بيشتر شدن مشتريان شما يا بازديد كنندگان از وب سايت شما تاثيرات خوبي به همراه داشته باشد اما اين نكته را ياد آوري مي نمايم كه سرمايه گذاري در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت پزشكي شما توسط موتور هاي جستجو عاملي است كه مي تواند يك تبليغ دائمي و شگفت آور را براي شما به همراه داشته باشد. با توجه به قيمت هاي بسيار بالاي تبليغات، قطعا هزينه كردن روي مبحث سئو و بهينه سازي سايت يك سرمايه گذاري با ارزش براي كسب و كار شما خواهد بود. ويژگي صفحات سايت پزشكي
امتیاز:
بازدید: 30
به مشكلي در برنامهاي برخوردهايد؟ كتابخانهاي كار نميكند؟ خطايي را دريافت كردهايد؟ برنامه كامپايل نميشود؟ برنامه آنطور كه مدنظر شما است رفتار نميكند؟ براي طرح اين مسايل، صرف عنوان كردن «برنامه كار نميكنه» يا «خطا ميده» منزلت خودتان را تا حد يك كاربر عادي تازه كار تنزل دادهايد. در ادامه ساختار يك گزارش خطاي خوب را بررسي خواهيم كرد، تا شما را سريعتر به مقصودتان برساند و همچنين كار پيگيري برنامه نويس يا برنامه نويسهاي مسئول را نيز مقداري سادهتر كند.
امتیاز:
بازدید: 32
بدون شك براي يك طراحي سايت موفق كه در نوع خود بديع و تازه بوده و براي كاربران ارزشمند تلقي مي شود، بايد بدانيد كه وب سايت شما قرار است تا در چه زمينه اي تمركز داشته باشد.براي تعيين اين زمينه كاري و فعاليت مهمتر از بازار و اقتضاي روز بايد علاقه خود را در نظر بگيريد، چون مسير كسب پيروزي بسيار طولاني بوده و با فراز و نشيبهاي زيادي همراه است و درختي است كه ميوههاي آن دير به بار مي آيند.اين دو رابطه تنگاتنگ و همچنين ثابتي با يكديگر دارند، بدين معني كه حتي اگر پس از گذر زمان و كسب موفقيت علاقه شما از زمينه كاريتان كم شود، با تاثير گذاري بر روي فعاليتهايتان از ارزش و اعتبار آن نيز خواهد كاست. انتخاب زمينه فعاليت طراحي سايتمطمئنا با ديدن تب و تاب افتاده در اقشار مختلف جامعه براي حضور در دنياي اينترنت و گسترش دامنه فعاليت ها، شما نيز بدين امر مشتاق شده ايد، اما اين سوال كه كدام نوع از طراحي سايت برايتان مناسب است ، مانع اصلي هرگونه اقدامي شده است.
زمينه كاري و علايق شخصيبهترين انتخاب براي شما مي تواند طراحي وب سايت در زمينهاي باشد كه به آن علاقمند بوده و در آن متخصص هستيد.علاقه به پشتكار و خستگي ناپذيري در طول مسير طولاني موفقيت كمك خواهد كرد.همچنين متخصص بودن در زمينه فعاليت شما را از هرگونه مشاور در اين زمينه بي نياز كرده و با طراحي سايت حرفه اي كه توليد محتوايي قدرتمند در يك زمينه خاص دارد، شما را رفته رفته به يك مرجع قدرتمند در آن فيلد كاري تبديل خواهد كرد. اگركه هيچ تخصصي نداريد چه؟شايد با خواندن اين مطلب نااميد شده و فضا را براي شخصي مانند خود، كه به عنوان نمونه تنها در بازي كردن وقت خود را سپري مي كند تنگ ميبينيد.چند لحظه صب كنيد! اگر به عنوان نمونه فقط بر روي انجام بازي هاي كامپيوتري زمان صرف مي كنيد احتمالا اطلاعات زيادي در اينباره داشته و در آن خلاق عمل مي كنيد، پس يك وب سايت در اين زمينه طراحي كنيد! درست همانند هرگونه فعاليتي ديگر در دنياي واقعي علاقه به پشتكار شما كمك كرده و انرژي مسير را چند برابر خواهد كرد.
اگركه تحت هيچ شرايطي موضوعي پيدا نشد!اگر در بدترين حالت هيچ استعداد، علاقه و يا تخصصي در درون خود پيدا نكرديد، بهترين گزينه براي شروع فعاليت در دنياي مجازي ايجاد يك وبلاگ شخصي است.نوشتن خاطرات و اتفاقات پيش آمده در روز و يا افكار و عقايد خود در يك حوزه، تحليل مسابقه فينال فوتبال از نگاه خود و… همه مي توانند موضوع مورد بحث در درون چنين وبلاگي باشند.شايد به ظاهر اينكار جز شلوغ كردن دنياي وب با مطالب بدون كاربرد حاصل ديگري نداشته باشد، اما پس از فعاليت مستمر براي مدتي كوتاه، با يك برانداز كلي ممكن است يك موضوع را بيش از بقيه در وبلاگ مشاهده كنيد كه بدين معني است كه علاقه خود در موضوعي خاص كه تا پيشتر از آن مطلع نبوده ايد را يافت كرده ايد. منبع: اينتنت
امتیاز:
بازدید: 26
با توجه به زياد شدن سايت هاي فعال و رقابت شديد بين اونها، صرفاً انجام اقداماتي براي بالا بردن سئو سايت كافي نيست. با بالا بردن سئو ، سايت در صفحات اوليه نتايج گوگل قرار ميگيرد. ولي اين كه كاربران از سايت راضي باشن و براي نتايج بعدي دوباره به سراغ اين سايت برن خيلي مهم است. مهمترين اصل در اين زمينه اينكه يه سايت چطوري طراحي بشه كه با كاربر ارتباط برقرار كنه و اون را راضي نگه داره. طراحي سايت حرفه اي كه البته منظور فقط گرافيك سايت نيست بلكه ارتباط بين صفحات، محتواي هر صفحه و چيدمان مناسب اونهاست كه مي تونه كاربر را راضي نگه داره. با ديدن و بررسي سايت هاي مختلف موفق مي توان در مورد چيدمان صفحات تصميم گرفت. يك وب سايت حرفه اي چطور كاربران را به خودش جذب مي كنه!فرض كنين كه يه توليدكننده لباس تصميم گرفته كه لباس هاش را از طريق وب سايت و اينترنتي به فروش برسونه. يه كار عادي كه بيشتر طراحان وب سايت انجام ميدن اينكه لباس ها و قيمتشون را به كاربر نشون بدن و ازش بخوان كه هر لباسي را كه خواست انتخاب كنه و بخره. اما اگه بخواد مشتري بيشتري جذب بشه تا خريد بيشتري بكنن بايد يه رابطه دوستانه با مشتري برقرار كنه و به يه نحوي مشتري را درگير كنه.يكي از كارهايي كه ميشه كرد اينكه از مشتري سوالاتي مثل رنگ مورد علاقه، سايز و …. پرسيده بشه. مثلاً از مشتري رنگ مورد علاقه براي لباس را بپرسه و بعد لباس هايي با اين رنگ را به مشتري نشون بده. اگه مرحله خريد كردن را با پرسيدن سوال از كاربر و درگير كردن تدريجي اون، را تا جايي كه ممكنه عقب بياندازين علاوه بر اينكه مشتري احساس راحتي ميكنه، مي تونين اطلاعات زيادي در مورد كاربر جمع كرده و براي خريدهاي بعدي طبق سليقه مشتري و براساس اطلاعاتي كه ازش گرفتين بهش لباس معرفي كنين.
امتیاز:
بازدید: 30
امروزه با توجه به پيشرفت و گسترش تكنولوژي اغلب افراد براي خريد و فروش املاك خود از اينترنت ياري مي گيرند و كم كم خريد و فروش املاك به صورت سنتي در حال از بين رفتن مي باشد. بهره بردن از وب سايتي در زمينه خريد و فروش املاك قطعا در ارتباط برقرار كردن با مشتريان به شما كمك خواهد نمود. در ساخت و طراحي اين گونه وب سايت ها بايد به ظاهر و زيبايي سايت خود در جذب مشتريان توجه ويژه اي داشته باشيد و همچنين بهينه سازي سايت در موتور هاي جستجو كمك بسيار زيادي به بيشتر ديده شدن سايت شما توسط مشتريان خواهد نمود. در نتيجه با طراحي سايت املاك شما خواهيد توانست به راحتي از بسياري از رقباي خود سبقت بگيريد و هميشه يك گام از آن ها جلوتر باشيد. وب سايت هاي املاك معمولا با بهره بردن از يك محيط كاربري ساده اين امكان را در اختيار كاربران مي گذارند تا بتوانند به راحتي اطلاعات مربوط به ملك مورد نظر خود را در آن درج نمايند. مديران املاك بايد توجه داشته باشند كه ظاهر وب سايت شما از اهميت بالايي در افزايش بازديد ها از سايت شما برخوردار است و استفاده از طرحي مناسب مي تواند بسياري از بازديد كنندگان وب سايت شما را به مشتريان دائمي شما تبديل نمايد. توجه به مبحث سئو و بهينه سازي سايت از جمله عوامل مهمي است بايد براي افزايش مشتريان خود به آن توجه داشته باشيد. تجربه نشان داده است اغلب وب سايت هايي كليك و بازديد بيشتري دارند كه در رتبه هاي اول تا سوم موتور هاي جستجو قرار گرفته باشند، پس حتما براي موفقيت در اين زمينه با متخصصان سئو و بهينه سازي سايت در ارتباط باشيد. مزاياي طراحي سايت املاك چيست؟
ويژگي صفحات سايت املاك
امتیاز:
بازدید: 30
طراحي سايت فروشگاهي : همانطور كه مي دانيد امروزه بهترين بستر براي تبليغ و گسترش كسب و كار استفاده و بهره برداري از فضاي وب است . يكي از راه هاي موثر براي بهره برداري از اين بستر مناسب براي رونق بخشي به كسب و كار ، تجارت الكترونيك مي باشد . براي داشتن تجارت الكترونيك موفق در وب نيز به عنوان اولين گام مي بايست هويت مجازي كسب و كار خود را ايجاد كنيد . داشتن يك وب سايت فروشگاهي بهترين راه براي ايجاد هويت مجازي كسب و كار خود در فضاي وب مي باشد درباره طراحي وب سايت فروشگاهييك وب سايت فروشگاهي در واقع پل ارتباطي است بين صاحب كسب و كار و مشتريان او . فروشگاه آنلاين مي تواند در افزايش اعتبار و محبوبيت فروشگاه شما در ميان مشتريانتان بسيار تاثير گذار باشد ، چرا كه :
به طور كلي هر چه دسترسي و تسريع در خريد و كيفيت دريافت خدمات از جانب يك فروشگاه براي مشتريان بهتر باشد ، در نتيجه اعتبار و محبوبيت آن فروشگاه افزايش مي يابد . انواع فروشگاه اينترنتيدر طراحي وب سايت فروشگاهي متد ها و روش هاي متععدي وجود دارد كه بسته به هدف آن فروشگاه ، روش مناسب مورد استفاده قرار مي گيرد . بعضي از اين روش ها عبارتند از : طراحي وب سايت فروشگاهي به روش B2Bهمانطور كه در بازارهاي فيزيكي فروشگاه هايي هستند كه به عنوان عمده فروش شناخته شده اند و به مشتريان عادي خدماتي ارائه نمي كنند ، در طراحي فروشگاه اينترنتي نيز براي اينكه يك فروشگاه مخصوص امر عمده فروشي طراحي كنيم از متدي به نام B2B استفاده مي كنيم . در اينگونه فروشگاه هاي اينترنتي تنها بازرگانان و صاحبان كسب و كار با يكديگر تعامل و رابطه برقرار مي كنند و با هم به تجارت الكترونيك مي پردازند . طراحي فروشگاه آنلاين با متد B2Cاين متد طراحي فروشگاه آنلاين رايج ترين روش بوده و در واقع همان فروشگاه عادي ، يعني ارائه خدمات صاحب كسب و كار به مشتريان عادي مي باشد . طراحي فروشگاهي اينترنتي به سبك C2Cهمانطور كه در سال هاي اخير ديده ايد ، وب سايت هايي هستند كه همه افراد ، افراد عادي و يا صاحبان كسب و كار (فرقي نمي كند) ، را ترغيب به عضو شدن در خود مي كنند و خدمات آن ها به اينگونه است كه اعضاي سايت خود اجناس و خدمات خود را براي ارائه و فروش بر روي سايت قرار مي دهند و به فعاليت تجاري مي پردازند . براي مثال معروف ترين وب سايت هاي داخلي كه از متد C2C استفاده مي كنند ، سايت هاي ” ديوار ” و ” شيپور ” هستند . طراحي وب سايت فروشگاهي به روش G2Bگاهي نيز دولت ها مي بايست تعاملاتي با دارندگان كسب و كار و تاجران انجام دهند ، از جمله امور مربوط به تعاملات حقوقي مانند ماليات و … . هر چند وب سايت هايي كه با متد G2B طراحي مي شوند يك فروشگاه اينترنتي محسوب نمي شوند ، اما به هر در دسته بندي تجارت الكترونيك قرار مي گيرند . يكي از مثال هايي كه براي اينگونه از وب سايت ها ذكر كرد ، سايت سازمان ماليات مي باشد . طراحي وب سايت به روش G2Cاين دسته از وب سايت ها نيز با اينكه در دسته بندي سايت هاي مربوط به تجارت الكترونيك قرار دارند ، اما فروشگاهي در نظر گرفته نمي شوند . گاهي نيز دولت مستقيما خدماتي به مردم عادي ارائه مي كند كه براي سهولت در ارائه آن ها ، دولت از فضاي وب و سايت استفاده مي كند . مثلا وب سايت بيمه يا سايت مربوط به ثبت نام دريافت يارانه را مي توان به عنوان نمونه هايي از سايت هاي G2C ذكر كرد . اهداف طراحي وب سايت فروشگاهي چيست و چه ويژگي هايي بايد داشته باشد ؟در دسته بندي كلي ، يكي از زير شاخه هاي اصلي ايجاد كسب و كار الكترونيك ، فروشگاه هاي آنلاين و اينترنتي هستند . اهدافي كه مي توان براي طراحي وب سايت فروشگاهي ذكر كرد مواردي هستند از قبيل برقراري ارتباط نزديك تر و راحت تر بين فروشنده و مشتري ، ايجاد هويت و اعتبار براي كسب و كار خود در فضاي جهاني وب ، ارائه بهتر و راحت تر و سريع تر هر گونه خدمات از جانب صاحب كسب و كار به مردم و مشتريان ، … . وب سايت فروشگاهي با برخورداري از طرحي زيبا و جذاب براي بازديد كنندگانش ، مي تواند به خوبي هر چه تمام تر براي كسب و كار شما برندسازي كرده و روز به روز مشتريان بيشتري براي شما به ارمغان داشته باشد . همانند طراحي وب سايت به هر منظوري ، براي طراحي وب سايت فروشگاهي نيز ويژگي هاي خاصي بايد در نظر گرفته شود كه بعضي از آن ها را در ادامه اين مقاله ذكر خواهم كرد . طراحي ريسپانسيو وب سايت فروشگاهيهمانطور كه شاهد افزايش روزافزون كاربران موبايل وب هستيم ، روي آوردن طراحان وب به اين سبك طراحي وب سايت ، يعني طراحي ريسپانسيو ، نيز بيشتر شده است . امروزه به دليل راحتي در دسترسي به وب توسط دستگاه هاي غير دسكتاپ ، مانند تبلت ها و موبايل ها ، كاربران وب بيشتر از طريق اين دسته از دستگاه ها وارد فضاي وب مي شوند به بازديد از وب سايت هاي مختلف مي پردازند . بنابراين به تناسب اين روند چشمگير ، طراح وب بايد سايت را به گونه اي براي كاربران موبايل وب بهينه سازي كند كه آن ها نيز در هنگام بازديد از وب سايت دچار مشكل نباشند . به اين كار اصطلاحا طراحي mobile-friendly نيز گفته مي شود . همچنين ، علاوه بر اينكه طراحي ريسپانسيو به شدت تاثير مثبت بر روي تجربه كاربري وب سايت مي گذارد ، با توجه به بروز رساني هاي الگوريتم هاي موتور جست و جوي گوگل ، mobile-friendly بودن وب سايت بسيار در امتياز مثبت گرفتن آن و افزايش رتبه اش موثر واقع مي شود . رعايت اصول سئو و بهينه سازي وب سايت در طراحي فروشگاه اينترنتيپس از ذكر نكات فني در طراحي وب و مورد توجه قرار دادن آن ها ، حال بحث بهينه سازي وب سايت يا سئو مطرح مي شود . اگر در طراحي وب سايت فروشگاهي نيز تكنيك ها و اصول سئو رعايت شود ، منافع زيادي شامل وب سايت و فروشگاه آنلاين شما مي شود كه برخي از آن ها عبارتند از :
در نهايت اين نكته لازم به ذكر است كه اگر قبل و هنگام طراحي وب سايت ، طراح اصول سئو را رعايت كرده باشد ، در آينده اگر تصميم به بهينه سازي وب سايت گرفته شود اين امر در كمترين زمان و با كمترين هزينه انجام پذير خواهد بود . تاثير بعد گرافيكي طراحي وب سايت فروشگاهي در به موفقيت رسيدن آنبر اساس مطالعاتي كه بر روي كاربران وب صورت گرفته است ، اين نتيجه به دست آمده كه در بدو ورود كاربر به يك سايت ، پيش از هر چيزي جلوه سايت و گرافيك آن است توجه كاربر را به خود جلب كرده و مي تواند موجب ماندگاري او در صفحات وب سايت شود و يا اينكه فورا سايت را ترك كند . يكي از چيزهايي كه سطح كيفي گرافيك و ظاهر وب سايت را ارتقا مي دهد ، تصاوير با كيفيت و جذاب و متناسب با موضوع سايت هستند . اما همانطور كه گفتيم سايت بايد با اصول سئو همخواني داشته باشد ، پس نبايد حجم منابع دريافتي از سمت وب سرور بر روي دستگاه كاربر را بسيار زياد قرار دهيم و در به كار گيري تصاوير نيز بايد تعادل و حجم منابع را در نظر بگيريم . از طرفي بر اساس اصول گرافيكي ، رنگ ها تاثير اعجاب آميزي بر چشم بيننده و در نهايت جذب او مي گذارند ؛ بنابراين ايجاد يك تايپوگرافي ايده آل با تصاوير باكيفيت و مرتبط و برقراري يك هارموني در رنگ بندي وب سايت مي تواند به شدت در جذب كاربر موثر باشد . با توجه به مطلب فوق ، اگر فروشگاه اينترنتي ما پر محصول باشد و مجبور باشيم تصاوير زيادي از محصولات بر روي صفحات آن قرار دهيم ، آنوقت بايد چه كرد ؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگم كه به هيچ وجه نگران ابعاد فني پروژه خود نباشيد ، چرا كه تيم طراحي وب سايت جوپرس تمام مشكلات فني را براي شما برطرف مي سازد . طراحي وب سايت فروشگاهي پر محصولاولين نكته اي كه در طراحي چنين سايت هايي بايد مورد توجه قرار داد اولويت بندي محصولات است . اگر قصد داريد محصولي را در بين ساير محصولات فروشگاه خود برجسته سازيد و آن را به عنوان برند فروشگاه خود معرفي كنيد ، پس مي بايست در صفحه اصلي سايت بخشي را در نظر بگيريد كه خلوت باشد و تنها به صورت برجسته و با طراحي جذاب و جالب توجه ، تصوير و توضيحات آن محصول را قرار دهيد تا توجه بازديدكنندگان را به آن جلب كنيد . دومين نكته كه بايد به آن توجه شود ، چيدمان محصولات است . درباره طراحي چيدمان محصولات نيز همانطور كه گفته شد مي بايست اولا اولويت بندي بر اساس ارزش اعتباري و كيفي صورت گيرد و سپس با مهارت طراحي سايت گرافيكي و تايپوگرافي مناسب و جذاب اين چيدمان صورت بگيرد . مورد ديگري كه درباره فروشگاه هاي اينترنتي پر محصول مي توان اشاره كرد اين است كه اگر محصول يا محصولاتي در فروشگاه وجود دارد كه قصد داريد به طور ويژه و خاص تري به آن بپردازيد و تبليغات كنيد ، حتي مي توانيد در نويگيشن اصلي سايت آن را لينك كنيد و يا اينكه يه ساب دامين به آن بر روي سرور خود اختصاص دهيد و مطالب و تصاوير و توضيحات بيشتري براي آن در نظر بگيريد . منبع: سايت سئو تك
امتیاز:
بازدید: 30
|
|
[قالب وبلاگ : برنا بلاگ] [Weblog Themes By : bornablog.ir] |