طراحي وب سايت
طراحي وب سايت و اپليكيشن موبايل

راه اندازي و طراحي فروشگاه اينترنتي يكي از راه هاي ايجاد كسب و كار اينترنتي و به اشتراك گذاشتن اطلاعات است. هر وب سايتي كه به درگاه پرداخت بانك متصل باشد و بتواند به نوعي محصول يا خدماتي را مورد معامله قرار بدهد در رده فروشگاه هاي اينترنتي و آنلاين قرار مي گيرد. بصورت كلي مي توان گفت كه براي طراحي فروشگاه اينترنتي موفق بايد از اصول زير پيروي نمايد:

  • ايجاد حس اعتماد در كاربران از طريق دادن اطلاعات

انتقال احساس امنيت از طريق دادن اطلاعات كافي از مديران و صاحبان فروشگاه اينترنتي

  • طراحي وب سايت با كارايي آسان و كاربر پسند, در دسترس قرار گرفتن صفحات مختلف فروشگاه با يك كليك

يكي از مهم ترين موضوعات براي راه اندازي و طراحي فروشگاه اينترنتي موفق داشتن طراحي مناسب و منحصر به فرد با در نظر گرفتن تجربيات كاربران و اصل راحتي آنهاست. در طراحي وب سايت علاوه بر زيبايي بايد به راحتي كاربران براي دسترسي به سرويس هاي مورد نظرش نيز توجه نمود. يكي از موضوعات جالب و بسيار مهم در اين زمينه, توجه به قسمت هايي از صفحه است كه بازديد كننده وب سايت شما در زمان ورود به وب سايت خواهد ديد. با دقت به اين مسائل و سعي در هماهنگي آنها با سليقه كاربر مي توان آمار بازديد وب سايت را افزايش داد. در وب سايت هاي  فارسي زبان قسمت وسط سمت راست و وسط صفحه اولين قسمتي هستند كه نگاه كاربران به آنجا معطوف مي شود پس با يك نوآوري خاص و منحصر به فرد در اين قسمت ها مي توان مسير نگاه كاربر را مديريت كرده و توجه او را به سمت محتوا و مطلبي كه هدف خود ماست جلب كنيم.

  • استفاده از عكس, فيلم و محتواي قوي و كارآمد براي تهيه اطلاعات

ويدئو يكي از مديا هاي بسيار مناسب و مفيد براي تهيه اطلاعات با جزئيات در مورد محصول است و معمولاً كاربران شوق بيشتري براي مطالعه اينگونه اطلاعات دارند.

  • استفاده از تصاوير بزرگ و باكيفيت در صفحه اصلي هنگامطراحي فروشگاه اينترنتي

اين گرايش يكي از محبوبترين و مطلوبترين گرايشات موجود در وب سايت هاي فروشگاهي است.

  • ايجاد امنيت و حفظ حريم شخصي كاربران

حفظ اطلاعات شخصي و بانكي كاربراني كه در وب سايت فروشگاه اينترنتي ثبت نام كرده اند در زمينه تامين اهميت و جلب اعتماد كاربران اهميت ويژه اي دارد.

  • توليد خبرنامه فروشگاه

ارسال خبرنامه بصورت ايميل و يا پيامك  براي اطلاع رساني به مشتريان فروشگاه اينترنتي در زمان هاي خاص

  • مديريت مشتري

يكي از فاكتورهاي مهم و اساسي در طراحي فروشگاه اينترنتي مديريت مشتري است, در اين مبحث بايد مطالبات كاربران و مشتريان فروشگاه اينترنتي خود را تامين نموده و سازمان دهي خاصي را در اين زمينه در فروشگاه اينترنتي خود اعمال كنيد. تحليل رفتار كاربران كمك زيادي در راستاي جلب تعداد بيشتري كاربر و بازديد كننده به سمت فروشگاه شما خواهد كرد.

سايت منبع

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۲۹:۰۳ ] [ امامي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 6
افراد آنلاین : 1
همه : 1781
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب